Calea Floreasca nr.169A, Cladirea B, Etaj 4, Cod Postal 014459, Sector 1 Bucuresti, Romania About Lenovo. Also habe ich bei der Lenovo-Hotline angerufen um mich zu erkundigen. Lenovo Global Support Home. Der Mitarbeiter dort meinte ernsthaft zu mir, er könne nichts machen, weil der Vor-Ort-Techniker den Fall nicht richtig ins System eingegeben habe. Als autorisierter Lenovo Garantie Service Partner stehen wir Ihnen für die Reparatur & Service alle Think-Produkte von Lenovo zur Verfügung. Ich wollte ihm erklären, dass ich eine next-day Vor-Ort Garantie habe und seit mehreren Tagen vor einem defekten Notebook sitze. Lenovo Mobile Support Home – learn about your mobile device, troubleshoot, check warranty, order or repair status, upgrade software or contact us About Lenovo + About Lenovo. Allgemeine Anfragen zum Lenovo-Kundenservice (Garantieabwicklung, Reparaturservice) Je nach Frage könnt ihr euch vom Lenovo Support Deutschland zu den Themen Reparatur oder Garantie … Lenovo to store, use and process information about your warranty service and your contact information, including name, phone numbers, address, and e-mail address. Lenovo PC Support Home – learn about your PC device, troubleshoot, check warranty, order or repair status, upgrade software or contact us Dazu gibt man die Type- und Serial-Number, die sich auf dem Sticker auf der Unterseite des ThinkPads befinden, ein. Bitte halten Sie Modell- und Seriennummer bei Ihrem Anruf bereit. Lenovo may use this information to perform service under this warranty. Sediu Social: Lenovo Romania Str. Support & Garantie Lenovo Im Störungsfall wenden Sie sich bitte an die Lenovo Service Hotline : +43 1 92 87 666 (Mo. Due to unforeseen circumstances, there are delays at our Lenovo Depot Repair center. Our Company News Contact Us Repair Status Check Resources + Resources. 08:00 - 18:00 Uhr). Die Restlaufzeit der Garantie kann entweder auf der IBM Support Website oder auf der Lenovo Support-Website abgerufen werden. Lenovo™ Warranty Services are part of a comprehensive portfolio that supports the entire lifecycle of your PCs. Garantieüberprüfung. Lenovo has stood with you throughout the COVID-19 pandemic, maintaining our service and supporting our customers through this challenging time. - Fr. We have continued to provide technical support by implementing safety measures at all of our Repair facilities. We may contact you to inquire about your satisfaction with our warranty service or to notify you For more information on this, or other service offerings, please contact your Lenovo Sales Representative.